خرید دستگاه سیل القایی
نوشته شده توسط : ماشین سازی چمران

خرید دستگاه سیل القایی

شرکت ماشین سازی چمران با دارا بودن تیم تخصصی و مواد اولیه با کیفیت انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی را بر طبق به روزترین ویژگی ها طراحی و تولید می کند. دستگاه های صنعت بسته بندی همچون دستگاه پرکن، دستگاه پرکن مایعات، دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاه پرکن مایعات رقیق ، دستگاه سیل القایی، دستگاه لیبل زن، دستگاه گریس پرکن، دستگاه روغن پرکن، دستگاه تیوپ پرکن، دستگاه میکسر پودر و دستگاه میسکر مایعات محصولات چمران است که جهت بررسی و مشاوره خرید می توانید با کارشناسان شرکت چمران تماس بگیرید.

در این متن درباره دستگاه سیل القایی و همچنین سایر محصولات به صورت مختصر و مفید اطلاعاتی را بیان می کنیم تا هنگام خرید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دستگاه سیل القایی چیست؟

هنگامی که صحبت از بستن درب ظروف و قوطی ها می شود، دستگاه سیل القایی در راس تکنیک های بسته بندی قرار می گیرد. دستگاه سیل القایی بسته بندی اصولی را برای تازه نگه داشتن محصول و ماندگاری طولانی تری فراهم می کند

اما برای یک خریدار جدید دستگاه سیل القایی ، انتخاب بهترین تصمیم همیشه دشوار است. زیرا مستلزم صرف زمان و سرمایه گذاری زیادی است. برای این کار ما در این متن راهنما را در اختیار شما قرار می دهیم که سوالات شما را در رابطه با دستگاه سیل القایی حل می کند. راهنمای خرید کامل را مرور کنید و بیشترین استفاده را از آن ببرید.

  • دستگاه سیل القایی چیست؟
  • چه نوع ظروفی را می توان توسط دستگاه های سیل القایی بسته بندی کرد؟
  • چه نوع بسته بندی با دستگاه سیل القایی وجود دارد؟
  • کاربردهای دستگاه سیل القایی چیست؟
  • ویژگی ها و مزایای دستگاه سیل القایی چیست؟
  • اصول کار یک دستگاه سیل القایی چیست؟
  • اجزای اصلی یک دستگاه سیل القایی چیست؟
  • چه نوع دستگاه سیل القایی وجود دارد؟
  • آیا می توان از دستگاه سیل القایی برای بسته بندی مواد فلزی استفاده کرد؟
  • آیا دستگاه سیل القایی می تواند در بسته بندی مایعات قابل اشتعال استفاده شود؟
  • تفاوت بین سیل القایی و سایر انواع بسته بندی چیست؟
  • جزء کمکی برای دستگاه سیل القایی چیست؟
  • دستگاه سیل القایی تشعشع دارد؟ آیا برای بدن انسان مضر خواهد بود؟
  • قبل از خرید دستگاه سیل القایی چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

دستگاه سیل القایی چیست؟

دستگاه سیل القایی ، فویل های آلومینیومی را در بالای قوطی ها، بطری ها، ظروف و شیشه ها با کمک مهر و موم هرمتیک القایی الکترومغناطیسی می بندد. این فرآیند در صنایع دارویی، شیمیایی، نوشیدنی، مواد غذایی و سایر صنایع برای حفظ تازگی محصولات و جلوگیری از هرگونه نشت استفاده می شود.

انواع قوطی های سیل شده از پلاستیک، فلز یا شیشه را می توان به راحتی با استفاده از دستگاه سیل القایی بسته بندی کرد. انواع مختلفی از دستگاه سیل القایی بسته به بهره وری و نیاز آنها در صنایع استفاده می شود.

چه نوع ظروفی را می توان توسط دستگاه سیل القایی بسته بندی کرد؟

با توجه به مشخصات و طراحی آن ظروف می توان انواع مختلف ظروف را با استفاده از دستگاه سیل القایی بسته بندی کرد. برخی از ظروف که توسط دستگاه سیل القایی بسته بندی می شوند عبارتند از:

  • قوطی های پلاستیکی

قوطی های پلاستیکی نیز در دسترس هستند که تحت میدان الکترومغناطیسی القایی قرار می گیرند. قوطی های کاغذی معمولاً برای بسته بندی مواد شیمیایی و محصولات روان کننده استفاده می شوند زیرا هنگامی که هر دو با هم ترکیب شوند هیچ واکنش شیمیایی صورت نمی گیرد. مواد شیمیایی وقتی در قوطی های فولادی یا آلومینیومی بسته بندی می شوند خواص خود را از دست می دهند.

  • بطری های شیشه ای

برای بسته بندی ظروف شیشه ای با استفاده از فناوری سیل القایی از دستگاه سیل القایی استفاده می شود. هنگامی که شیشه ها از طریق سر بسته بندی حمل می شوند، یک درب فویل آلومینیومی وارد سر بسته بندی می شود و روکش فویل فلزی را گرم می کند. پوشش پلیمری ذوب شده باعث اتصال قوی به لبه شیشه شیشه ای می شود و یک مهر و موم هرمتیک ایجاد می کند.

ظروف شیشه ای که در صنایع غذایی، نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند با استفاده از دستگاه های سیل القایی برای اطمینان از تازگی و یکپارچگی محصول بسته بندی می شوند.

 

چه نوع بسته بندی با دستگاه سیل القایی وجود دارد؟

دستگاه سیل القایی در بسیاری از صنایع برای استفاده از انواع زیر استفاده می شود:

  • بسته بندی آلومینیومی:

رایج ترین نوع بسته بندی که با استفاده از دستگاه سیل القایی اعمال می شود، سیل کردی آلومینیومی است. این نوع سیل کردن درب ظروف به دلیل دوام و ویژگی اقتصادی تقریباً در هر صنعتی انجام می شود.

  • بسته بندی دو نوع

بسته بندی دو نوع شامل بسته بندی داخلی و خارجی با استفاده از دستگاه سیل القایی بر روی محصولات اعمال می شود. این باعث می شود کانتینر بسیار ایمن باشد و به جلوگیری از هدر رفتن مواد در طول حمل و نقل آن کمک می کند.

  • بسته بندی سه لایه

دستگاه سیل القایی در انجام بسته بندی سه لایه نیز قابل استفاده است. امنیت بیشتر مواد در مقایسه با بسته بندی دولایه تضمین می شود و مواد برای مدت طولانی تری تازه باقی می مانند.

کاربردهای دستگاه سیل القایی چیست؟

دستگاه های سیل القایی، بسته بندی کارآمد و دقیقی را برای بسیاری از محصولاتی که در صنایع مختلف تولید می شوند، فراهم می کنند. برخی از کاربردهای دستگاه سیل القایی عبارتند از:

  • صنعت داروسازی

صنعت داروسازی صنعتی است که بیشترین کاربرد دستگاه سیل القایی را دارد. داروها، مکمل‌ها، قرص‌ها و ویتامین‌هایی که در بطری بسته‌بندی می‌شوند با استفاده از این دستگاه‌های آب‌بندی القایی بیشتر مهر و موم می‌شوند. مهر و موم ایمنی دارو را در یک لحظه بیشتر فراهم می کند زیرا مستقیماً با شرایط پزشکی زندگی انسان ارتباط دارد. این بسته بندی از آنها محافظت می کند و خلوص آنها را حفظ می کند.

  • صنعت غذا و نوشیدنی

صنایع غذایی و آشامیدنی از دستگاه سیل القایی برای بسته بندی شیشه ها، بطری ها و قوطی هایی که با محصولات غذایی پر شده اند استفاده می کند. هنگامی که بسته بندی هوا برای آنها فراهم شود، مواد غذایی به شدت تازه حفظ می شوند. یک دستگاه سیل القایی همچنین تضمین می کند که محصول برای مدت طولانی تری تازه، خالص و با همان کیفیت باقی می ماند.

  • صنعت آرایشی و بهداشتی

مانند سایر صنایع، دستگاه های سیل القایی نیز کاربردهای متنوعی در صنایع آرایشی و بهداشتی دارند. بطری ها و شیشه های فلزی کوچک حامل مواد مراقبت شخصی و با استفاده از دستگاه سیل القایی مهر و موم شده اند. از آنجایی که مواد آرایشی با پوست انسان نیز مرتبط هستند، به همین دلیل اثربخشی و کیفیت آنها اهمیت زیادی دارد. دستگاه سیل القایی هر دوی این ویژگی ها را تا پایان عمر مفید محصولات فراهم می کند.

  • صنایع شیمیایی

محصولات شیمیایی در حمل و نقل و جابجایی آنها بسیار حساس هستند. برای این منظور از دستگاه های سیل القایی در صنایع شیمیایی استفاده می شود زیرا هر نوع نشتی را بدون توجه به سفر محصول در هر نقطه از جهان ممنوع می کند. مایع، جامد، سیال، روغن و سایر محصولات شیمیایی در بطری ها، قوطی ها و شیشه ها با استفاده از دستگاه های سیل القایی بسته بندی می شوند.

ویژگی ها و مزایای دستگاه سیل القایی چیست؟

دستگاه های سیل القایی یکی از محبوب ترین دستگاه های بسته بندی هستند که امروزه در سراسر جهان در فرآیندهای بسته بندی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. افزایش تقاضا برای خرید دستگاه سیل القایی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد زیر است.

  • بسته بندی چند فرکانس

منحصر به فردترین ویژگی دستگاه سیل القایی این است که دستگاه فرکانس های بسته بندی متنوعی را برای هر یک از محصولات ارائه می دهد. از آنجایی که محصولات ساخته شده از انواع مختلف مواد تحت فرآیند بسته بندی قرار می گیرند، یک دستگاه بسته بندی دستگاه سیل القایی می تواند فرکانس بسته بندی الکترومغناطیسی خود را با توجه به آن ماده خاص تنظیم کند.

  • سر بسته بندی قابل تنظیم

سر بسته بندی دستگاه سیل القایی را می توان با توجه به اندازه محصول تنظیم کرد. برای تنوع در اندازه محصولات، یک کنترل کننده ارتفاع برای انجام بسته بندی مناسب وجود دارد.

  • قدرت بسته بندی

میزان قدرت بسته بندی که توسط دستگاه سیل القایی منتشر می شود به ماهیت ماده و محصول نیز بستگی دارد. این کار ماشین را دقیق تر می کند و ورود هر موجی را به موادی که قرار است بسته بندی شود کاهش می دهد.

  • زمان و فشار بسته بندی قابل تنظیم

یک دستگاه سیل القایی زمان و فشار بسته بندی قابل تنظیم را برای هر یک از مواد ارائه می دهد که شرایط بسته بندی مطلوب را به دست می آورد و از هر نوع ضایعات ناشی از بسته بندی نامناسب جلوگیری می کند.

  • سیستم خنک کننده کارآمد

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه سیل القایی این است که دارای سیستم خنک کننده کارآمد در اتاق خروجی خود است. این سیستم خنک کننده دمای گرمایش را در داخل سیستم حفظ می کند و از هر نوع شرایط خطرناک جلوگیری می کند. همچنین بسته بندی سریع به دلیل این سیستم خنک کننده انجام می شود.

  • بسته بندی قابل تنظیم

بسته بندی موادی مانند شیشه، کاغذ و پلاستیک را می توان در اندازه های مختلف با استفاده از دستگاه سیل القایی انجام داد. دستگاه را می توان با توجه به اندازه، مواد و محصول سفارشی کرد که آن را بسیار مفید می کند.

  • ایمنی مواد

بسته بندی واضح محصولات را می توان با دستگاه سیل القایی به دست آورد. این نوع بسته بندی کیفیت دستگاه را حفظ می کند و راه حل های بسته بندی ثابتی را ارائه می دهد. موادی که نیاز به کنترل و مانیتورینگ حساس دستگاه القایی دارند می توانند به راحتی بسته بندی شوند و مواد داخل آن به راحتی در هر زمان قابل استفاده است.همچنین در هنگام استفاده از دستگاه سیل القایی، مواد فویل از هر گونه هدر رفتن جلوگیری می شود.

  • محیط دوستانه

دستگاه سیل القایی به گونه ای طراحی شده اند که کلیه قوانین و مقررات مطابق با استانداردهای بین المللی رعایت شده باشد. این دستگاه هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند و سازگار با محیط زیست است. انسان، ماشین، مواد و طبیعت همه در طول کار یک دستگاه سیل القاییایمن می مانند.

 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: